Enda en fin dag på jobben




De fleste arbeidsdager er heldigvis fine. Men noen er eksepsjonelt flotte. Det er når jeg får folk i studio som er åpne - og mottakelige for at ting blir gjort litt annerledes enn normalt.
Jeg skjønner folk flest godt. Når man går til fotograf er det selvsagt viktig at man ser hvem det er bilde av. 
Noen ønsker riktignok andre farger på bakgrunnen, men de fleste vil ha ting så enkelt som mulig.

Det som er enklest for meg - er å bruke minst mulig lys, kanskje ei eneste lampe, og så leke seg frem derfra.
Det kan gi rare, men også spennende resultat.


Ann Kristin er ei jente som jeg har hatt gleden av å ha her flere ganger. Hun er tøff og uredd, og tar ikke seg selv særlig alvorlig.
Om vi kunne ta noen bilder naken? Jada.
Om vi kunne ta noen bilder med skarpe skygger? Jada.

Nå har det aldri vært sånne nakenbilder på min blogg som enkelte kanskje tenker på. Man kan jo gjøre bildene mer spennende enn som så.
Og når man har en modell som Ann Kristin i studio - er det bare å fyre løs.

Gjett om jeg koste meg :-)







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark