Mine malerier


Når det er så mange fridager som det er i påska, maler jeg gjerne. Her er en liten knippe av de bildene som er malt i det siste. Noen er laget nå nylig, andre er laget tidligere i år. Noen er solgt, andre fyller opp mitt stadig voksende lager.

Kjempefin fritidssyssel, og når man kommer i flyt-sonen kan man holde på i timevis. I resten av ferien skal jeg sitte med pc-en på fanget, og male digitalt. En teknikk som passer meg godt, utålmodig og rotete som jeg er.

Nå må jeg virkelig utnytte tiden, for snart starter konfirmantsesongen, og da får jeg ikke tid til sånt. Heldigvis koser jeg meg masse med fotografering også.

Ha en fortsatt fin påske - alle sammen.














Noen har bedt om å få se originalen til landskapsbildet over. Det kommer her:




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi