Lars fra Orkanger


Det hender jeg får spørsmål om det ikke er vanskelig å være fotograf i en liten kommune som Skaun. Nå er det vel mange om beinet uansett hvor man bor. Men jeg er så heldig at jeg er en halv time unna en stor by som Trondheim, og bare et lite kvarter unna en relativt stor kommune som Orkdal.
Og kundene kommer både herfra og derfra, så jeg sitter bare her med et stort smil.

Lars er fra Orkanger. En litt rocka type med akkurat passe stort Mona-Lisa-smil. Han ville ta dressbildene inne, men han hadde med seg en sykkel. Eh... Nå blir dette litt pinlig. Jeg aner nemlig ikke hvilken sykkel det er, men den har motor på ... Og Lars konkurrerer i å kjøre fort på den. På bane, tror jeg.

Uansett, her har du flere bilder av den fine Orkangergutten.






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi