Ett år og allerede fast kunde


Du vet at du har faste kunder når de har lagret telefonnummeret ditt på mobilen. Det fant jeg ut da jeg ringte mamma, Marte. Jeg presenterte meg, og da svarte hun.
- Jeg ser det. Jeg har lagra deg.

Nå har den lille familien fra Tiller vært her tre ganger, og lille Sara Oliva er ennå ikke ett år gammel. Første gangen de var her, var Sara tre måneder gammel. Så kom de tilbake da jenta var seks måneder gammel. Og forleden var de her igjen.

Jeg er kjempeprivilegert som får folk tilbake gang etter gang. Så får jeg bare håpe at denne lille familien kommer tilbake mange, mange ganger til.

Men først må dere se de siste bildene av Sara og familien hennes. Og yndlingsbamsen, Spretten fikk selvsagt også være med.








Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi