Malte bilder


Nå tror jeg alle har fått gavene sine, så da kan jeg legge ut disse bildene også. 
Dere som kjenner meg vet at jeg har to lidenskaper, fotografering og maling. Noen av disse bildene er laget på bestilling, andre er gaver, og noen er bare laget fordi jeg ville teste ut ett eller annet. Mange av disse er malt digitalt. Hvordan jeg gjør det, kan du se her.

Synes du det ble mye hus? Jeg er ikke så flink til å fotografere natur, men jeg er glad i bilder av hus ... Og det males alltid etter et bilde, så derfor.

2013 ble et godt år. Aldri før har så mange vært her, og aldri før har så mange kjøpt så store bilder som i år. Ja, noen kunne ikke få bildene store nok.
Dessuten har rammebedriften også begynt å bli kjent rundt omkring.
Så gjenstår det å se om de dystre spådommene om dårligere økonomi blant folk flest blir gjeldende.
Jeg venter her imens, og du er selvsagt velkommen.

Ha ei flott romjul og fin nyttårsfeiring. Vi ses i 2014!














Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark