Hundens dag


Hadde jeg vært hunden vår - hadde jeg vært sur. Jeg hadde jo lovet han at det skulle bli mange ekstra turer på dagtid i januar. Men så ble det mer å gjøre enn jeg trodde. Dagslysturene ble erstattet med kveldsturer, og da er det så dårlig fotolys.

I går var jeg på Røros, og selv om nyttårsforsettet var å utsette redigering til neste dag, gjorde jeg meg ferdig. Da kunne jeg ta med hunden ut i stormen i dag med god samvittighet. 

Det blåste så kraftig at man nesten ikke kunne stå på beina. Men det var bare friskt. Og sannelig dukket naboen også opp sammen med en tur-venninne. (U)flaks for dem at jeg sto der og viftet med kamera.

Å være ute en vinterdag gjør godt for kropp og sjel. Dessuten er det så utrolig godt å komme inn igjen.

Det syntes nok hunden også. Han slengte seg ned på skinnfellen foran peisen.

God helg alle sammen!






Kommentarer

  1. Du er flink til å fotografere Gøril. Men at du skulle stå der å vifte med kameraet, når vi kom rundt hushjørnet, det ble ei overraskelse. To skikkelige påkledde vindkråker, ble i allfall fotografert. Ut på tur, aldri sur ;-)

    SvarSlett
  2. Passet meg veldig godt at dere dukket opp. Ga bildene mine det lille ekstra :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark