Ikke bare portrettfotografering


Til vanlig jobber jeg som portrettfotograf, men noen ganger får jeg oppdrag for presse eller bedrifter. Det er trivelig å teste ut pressefotografen i meg. Dessuten blir jeg alltid så inspirert av å komme ut til nye miljøer.

Her er noen bilder jeg har tatt for Dronning Mauds Minne Høgskole. Artig å se fremtidens barnehagelærere i fri utfoldelse. For her var det mye lek og moro. Nesten så man får lyst til å begynne der sjøl.

I neste uke skal jeg være pressefotograf, men det kommer to nyfødte først. Og så venter jeg tre kunder som skal gå gjennom bildene sine med meg. Til helga kommer en familie som fikk fotografering i julegave. Så her skjer det stadig noe.

Men selv om jeg ikke sitter med hendene i fanget, er det likevel mye roligere enn det var i desember. Så hvis du vil ha fotografering er det bare å ta kontakt.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark