Nyttårsforsett med denne gjengen


Godt nytt år!
Synes du det er langt mellom innleggene på bloggen for tiden?
Det er jo januar, og dermed mye roligere enn i desember. Men det er ikke den eneste grunnen.
Jeg har nemlig ett nyttårsforsett. Ja, bare ett, alt annet får vente! Vente altså, enn det?

Jeg har lagt meg til uvanen med å bli ferdig med alt så fort som mulig.
Bilder som tas i dag, skal redigeres og sendes til kunden etter bare noen timer. Og bestiller du bilder, har du som regel fått dem i løpet av en dag eller to. Til og med rammemakeren har fått ordre om å lage rammer på en, to, tre.

Men i 2014 blir det annerledes. Nå skal jeg nemlig bruke mer tid på familie og venner. Og så skal jeg sove om natta, ikke sitte oppe og jobbe. Neste morgen derimot, da skal redigeringa foregå, og du får fortsatt bildene tidlig. Men de sendes ikke klokka to om natta.

Så gjenstår det å se om jeg klarer forsettet eller ikke.
Starten er i alle fall veldig god. Denne fine familien her ble fotografert i desember, altså i fjor.









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark