Finner på alt mulig annet


Jeg holder på å forberede meg til årets første (og eneste?) fotokurs for viderekommende. Eller holder på og holder på, fru Blom. Må vel innrømme at jeg er lett å få med på andre ting.
Hunden må jo luftes ... Og på en av turene traff jeg en venninne som ba oss stikke innom for å spise opp lefsene etter jul. Klart jeg måtte hjelpe henne med det.
Et par dager etter hadde jeg fotografering av kunde. Og en dag senere kom to på visningstime.
I dag tenkte jeg at jeg virkelig måtte ta fatt i kurset. Men så var det så fint vær, og mannen min syntes jeg hadde behov for å komme meg litt ut. Jeg som jobbet så mye ...
Jeg var som vanlig ikke tung å be. Og med kamera med - var jeg jo litt på jobb likevel.

Men nå dere, nå skal jeg fortsette der jeg slapp med kursplanlegginga. Det blir så bra, atte.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark