Mitt forhold til Ranheim


Nå er høstferien over. For første gang i mitt liv (i alle fall som voksen) har jeg faktisk tatt helt fri. Riktignok var det jobbing på mandag og tirsdag, men etterpå har jeg ikke gjort annet enn å late meg. Deilig.
Men nå er det slutt på slaraffenlivet. Og nå er det sannelig på tide at Sofie fra Ranheim kommer på bloggen. Det er jo hundre år siden hun var her ...

Lurer på hva det er med meg og dem på Ranheim? Har så mange kunder derfra at det snart begynner å bli påfallende. Koselig er det uansett. For tre år siden hadde jeg Sofies storesøster, Amalie her.
Og selvsagt insisterte jeg på at hun skulle bli med når Sofie skulle fotograferes. Synes alltid det er koselig å treffe "gamle" kunder igjen.
Nå har ikke denne ranheimfamilien flere barn. Men det bor mange andre barn på Ranheim, så det er ikke helt slutt mellom oss riktig ennå.

Og du, akkurat nå er det tilbud på barnefotografering - uansett hvor du bor. Men tilbudet gjelder spesielt for dem fra Ranheim :-)









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark