Vakre Marit


Jeg håper du har Facebook? For i den siste tiden har bildene blitt lagt ut der istedenfor både her og der. Egentlig er jeg litt usikker på om denne bloggen er liv laga. Er blogger liv laga - sånn rent generelt? Jo, de rosa kanskje. Og noen som får masse delinger og likes.
Min lille blogg var ment som et sted å vise frem bildene av mine fine kunder. Og da den ble startet hadde ikke Facebook begynt engang.  Eller … den hadde sikkert startet, men jeg hadde ikke oppdaget det ennå.
Så jeg teller på knappene.

Mens jeg tenker - kan dere se på denne søte lille frøkna fra Orkdal. De unge foreldrene hennes fikk nyfødtfotografering i gave da det lille nurket ble født. Men tiden har en tendens til å fly, spesielt når man har det travelt. Dermed ble det november før de kom. Men det var veldig bra for meg. For nå fikk jeg ta bilder av ei som responderte på smil.
Det er herlig, det!






Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi