Stakkars blogg

Stakkars lille bloggen min som ikke får mat lenger :-/
Det blir så mye å holde styr på med facebook, hjemmesiden, instagram osv osv.
Til slutt blir man nesten handlingslammet, og oppdaterer ingen steder.

Akkurat nå er jeg på ferie. Nyter de få soldagene vi får, men det betyr ikke at jeg er borte fra nettet. Hvem er det, egentlig?
Det eneste jeg faktisk ikke har med - er bildene av kundene mine. De ligger på en ekstern harddisk og et par dvd-er hjemme, sjøl befinner jeg meg på hytta her:
Den lille øya midt i bildet er vårt ferieparadis. Foto: Meglerhuset Nylander

Dere som følger meg på Facebook har sett noen bilder i det siste. Måtte ta en håndfull siden den siden heller ikke ble oppdateret jevnlig. De bildene kommer her :-) Så skal jeg heller skjerpe meg når ferien er slutt om en ukes tid.










Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark