Det males


Maling altså. Jeg går inn i min egen boble, og kutter ut alt rundt. Kan starte klokka atten, og når jeg tror det har gått én time - har det gått tre … 

I de siste månedene har jeg laget et eget prosjekt, nemlig å male alle hunderasene fra A til Å. I tillegg er jeg med i en gruppe som utfordrer hverandre med ett maletema ukentlig. Og så maler jeg på bestilling.

I denne uka var temaet kaffe. Det var artig å se hva folk la i det ordet. Noen hadde en skitten kaffekopp, noen viste en kopp med nydelig utsikt i bakgrunnen, noen hadde bilder av kaffeselskap, noen hadde tatt bilder av seg selv med koppen i handa. Men dette bildet fra Grethe Nilsen var det jeg likte aller best. 
Bildet var godt komponert, og motivet var koselig. Derfor ble nettopp dette bildet malt.

I neste uke (uke 36) er temaet "SKJEGG".  Og jeg trenger selvsagt bilder til det.
Send det via denne lenka: http://foto-gk.no/maletemaHusk at du må ha opphavsretten på bildet :-) Hvis ditt bilde blir plukket ut, får du et maleri tilbake som takk.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi