Hva betyr tilhengere og antall klikk, egentlig?

Hvem bryr seg egentlig om hvor mange tilhengere en side har? Jeg bryr meg selvsagt. Jeg er glad for hver eneste en. Men hvilken betydning har det for andre?

Hundene mine gir katta, og det gjør sikkert du også:-)


Forleden fikk jeg et spørsmål fra en tidligere kollega om hva jeg hadde gjort for å få så mange tilhengere på Facebooksiden min.

Svaret er enkelt, jeg har sendt invitasjon til en håndfull av de vennene jeg har på profilen min. Men de aller fleste tilhengerne har kommet av seg selv.
Ser at mange fotografer annonserer med konkurranse for å få flere fans. "Inviter dine venner, og bli med i trekningen av... "

Er det jeg som er skinnhellig, eller er jeg direkte dum som ikke har gjort det samme?

Og hva vil kundene ha igjen når de først har meldt seg som tilhenger? Jeg har hatt et fotokurs som bare ble annonsert på Facebook, og jeg har kjørt tilbud som bare gjaldt tilhengere. Ellers brukes siden til å legge ut bilder, og kanskje skrive noen ord om foto i ny og ne.

I dag kom en dame inn i studio og spurte om jeg kunne legge ut noen fototips. Det syntes jeg var en god idé. Og kanskje vil det dermed også komme flere tilhengere, og flere kunder?

Jeg bare spør...

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark