En trist og en glad jobb

Det er selvsagt forskjellige oppdrag når man er fotograf. De fleste jobbene er det bare stas med, men noen ganger dukker det opp noe som egentlig bare er trist.

Å ha Mira i studio er selvsagt bare stas. Men årsaken til at eierne kom med henne akkurat i dag - er spesiell. Hvis jeg sier at det verste med det å ha dyr, er at man en dag må skille seg av med dem.... Så skjønner dere kanskje?
Mira var heldigvis totalt uvitende.

Jeg er glad for at jeg fikk ta de siste bildene av denne flotte hunden.





Dagens gladjobb var blant annet å fotografere lille Ida. Hun hadda dratt kjempelangt for å bli fotografert. Det er noen mil mellom Selbu og Skaun. Men det heftet ikke for denne livlige jenta.
Assistent, Mailinn blåste opp ballonger til Ida, men jentungen brydde seg ikke så mye om at ballongene sprakk. Da var det litt skumlere med alle lampene som lynte så voldsomt.






Begge dise kundene har allerede vært og hentet cd med bildene. Derfor har jeg tenkt å ta meg et par uker fri (med god samvittighet). I mellomtiden får dere alle ha en flott sommer.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi