Forelsket par


Når jeg først er så godt i gang, kan jeg vel publisere bildene fra dagens fotosession også. Dette er Eva og Trond fra Melhus.

Jeg har jobbet sammen med Eva, og ble veldig glad da hun responderte på en forespørsel på Facebook. Jeg hadde nemlig behov for å teste noe utstyr før jeg kunne være helt trygg på at tingene fungerte som de skulle før de ble tatt i bruk for alvor.

Disse to turtelduene var en drøm å trene seg på. Og bildene ble akkurat som jeg hadde håpet på. Vel, ikke helt. Jeg så at jeg måtte være ekstrem nøye på å stille skarpheten inn når blenderåpningen bare var f:2, og lukkeren var helt nede i 1/30 sek.

Takk for hjelpa, og takk for at dere to ville stille opp!





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark