Travle tider

Konfirmantsesongen er i full gang. Det er dessverre ikke alle bildene jeg rekker å få inn på blogg, Facebook eller hjemmesiden, så dere får heller ta bildene som de kommer.

Dette er fartsglade Didrik. Jeg skal ikke begi meg ut på alle de motorinteressene han har, men det var i alle fall naturlig å ha bilder av han både i dress, på mopeden og i motorcrossklær... Tar høyde for at det ikke heter motorcross engang, men bildene ser du her:





Dette er Edvard. Han har også mange jern i ilden, spiller blant annet fotball og gitar. Edvard hadde selvsagt også med seg dress, men denne gangen viser jeg konfirmanten sånn som vi er vante med å se han.






Det er mye som skal ordnes før ferien. Men i dag ble de siste skolebildene endelig bestilt. Nå er det full fokus på konfirmanter, brudepar og barn i noen uker. Jeg skulle ønske jeg hadde noen ledige timer til å være sosial også, men det får vente til trykket har gitt seg. Så dere som synes jeg prioriterer litt feil, hold on. Jeg er plutselig tilbake :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark