Et nattmenneske våkner til liv

Jeg er et B-menneske. Hadde det ikke vært for familie og jobb, kunne jeg glatt ha snudd døgnet på hodet. Nå når det er ferietid er jeg enda verre enn vanlig. I seng kl 0230. Opp igjen kl 0900.

Når klokka bikker over midnatt, finner jeg på alt mulig rart. I går natt var jeg kunstner :-) I dag (natt) har jeg redigert bildene som ble tatt tidligere i dag. Innimellom har jeg vært sosial, i alle fall på Facebook. Gå inn der og se, spesielt hvis du er interessert i å gå på nybegynnerkurs i fotografering.

Klokka er bare 0100, og natta er ung. Da kan jeg kanskje legge ut bildene av Hilde fra Buvika. Noe så yndig som den jenta der! Hun har nok sørget for å komme se i seng i rett tid om kveldene.





Hilde skulle egentlig vært i studio for over en måned siden. Men den første dagen oppdaget jeg at det kolliderte med avslutning på skolen til en av mine sønner. Den andre dagen var det så elendig vær at jenta ville fått rød nese på alle bildene. Og så skulle hun til Spania på treningsleir. Da hun kom tilbake derfra var jeg i Spania på fotballcup.
Men nå er bildene endelig tatt. Og ikke minst vist frem :-)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi