Sommer, men likevel litt høst


Høstsesongen startet sannelig tidligere enn forventet. Det merkes på flere måter. De som har konfirmanter som ennå ikke er fotografert, begynner nå å bli stressa. Flere tar kontakt for å gå på kurs, og bestilling på barnefotografering øker.

Vi er midt inne i sommerkurset. En fotoglad gjeng med amatører, er på intensivkurs for å lære seg å fotografere på annet enn manuelt. Denne gangen er det tre tenåringer med, kanskje det er derfor jeg har en følelse av at begrepene læres fortere?
Jeg skal komme tilbake til fotokurset senere.

Først noen bilder av denne jenta. Ingrid har stilt opp som modell tidligere også. Denne gangen kom hun fordi hun ble konfirmert i vår. Ingrid (og mammaen) ønsket seg bare innebilder, så her er hun – både i bunad og i kjole.










Jeg dro til fjells rett etter at bildene av Ingrid ble tatt. Men nå til dags har det ingenting å si hvor man sitter hen. Godt å høre fjellets ro – og suset fra pc-en.

Nå skal jeg snart bort i kurslokalene igjen. Gleder meg. Og i løpet av helga kommer kanskje et lite knippe bilder derfra.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark