Nyfødte Carmen


Det er sannelig godt jeg har en jobb der jeg kan få besøk av alle de vidunderlige nyfødte menneskene. (Ellers hadde jeg vel hatt minst ti barn...)
I dag har jeg virkelig hatt drømmejobben. Først kom femdager gamle Sander fra Orkanger. En time etter kom seksdager gamle Filip, også han fra Orkanger.
Er det rart jeg går bananas?

Bildene av de to småguttene kommer på bloggen de også så snart jeg er ferdig å redigere. Men vent litt, gutter. Husk damene først.
Dette er nusselige Carmen fra Stjørdal. Hun hadde både mamma, pappa og storesøster Vilje Marie med seg, og da passet det jo fint å få dem også med på noen bilder.

Det er få jobber som er så herlige som barnefotografering. At så mange kommer med babyene sine, er rene, skjære bonusen.





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi