Høsten er familietid


Det er tilbud på fotografering, se foto-gk.no. Disse tre familiene fra Orkanger, Børsa og Haltdalen har benyttet seg av det.

Eller..., egentlig er det ikke helt sant. Den første gjengen, familien Holseth fra Orkanger vant nemlig et gavekort fra meg. Istedenfor å bruke premien til portrettfotografering, samlet de hele flokken til familiefotografering. Men det betyr ikke at man bare må ta bilder av hele familen samlet. Selvsagt tas det enkeltbilder også, det skulle bare mangle.



Neida, du trenger ikke ha barn, hund og stasjonsvogn for å få tilbud om familiefotografering. Jeg er ikke så streng på det. Håkon er en type som har vært hos meg før, både som modell og som konfirmant. Denne gangen ville han ha bilder av seg og kjæresten, Kathrine.
Det er lenge siden sist jeg har sett et par som er så forelsket.
Er de ikke skjønne?



Etterhvert har jeg sluttet å forundre meg over hvor langt folk kjører for å komme i mitt studio. Denne fine gjengen kom helt fra Haltdalen.
For en artig flokk. De gikk samlet inn i naborommet til studio for å skifte. Og jeg måtte smile da jeg hørte all latteren som kom derfra. Latteren avtok ikke under fotograferingen heller. Kan man le så godt, kan man gjøre alt en fotograf kommer på en søndags ettermiddag. Ja, jeg mente søndag. Klart man kan få time på en søndag når det er fullt på lørdag, spesielt når folk kjører såååå langt :-)


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark