Nyfødte Sander


Enten er det spesielt mange nyfødte for tiden, ellers så er jeg heldigere enn jeg har vært før. Rekordmange nyfødte har allerede debutert som fotomodeller. Alle er under to uker gamle.
På mandag hadde jeg to nyfødte bebiser på besøk. Først kom Sander fra Orkdal. Han hadde med seg en mamma og en mormor som tok absolutt alle utfordringene på strak arm. Jeg har lenge prøvd å få fotografere nyfødte i en pose. Det fikk jeg med Sander.

Selv om de nusselige nyfødte er så flotte i seg selv, så kan jeg liksom ikke dy meg for å gjøre noe mer med bildene. Derfor har Sander også havnet i en haug med lauv. Mormor Gunnlaug foreslo et høstblad, men akkurat her ville jeg ikke høre på at less is more...
Jeg likte forresten det lauvet så godt at jeg laget noen bilder med Filip også - oppi bladene. De bildene kommer plutselig på bloggen. Og i morgen kommer det enda en nyfødt, gleder meg!
Men først Sander!


Kommentarer

  1. Han e jo så skjønn da.
    Morsomt å få være med på fotograferinga, du e kreativ og flink.

    mormor'a ;)

    SvarSlett
  2. kjæmpe fine bilda...

    lillesøstra te Mormor'a :)

    SvarSlett
  3. Glad for at dere kom, mormora :-)
    Og veldig glad for at dere er så sportye.

    SvarSlett
  4. Nydelig gutt.....og flink fotograf :-)

    Hilsen den andre lillesøstra til mormora, en stolt gammeltante :-)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi