To ferskinger


Her kommer en bolk til med nyfødte babyer. Må forte meg å legge dem ut før nok en nybakt mamma ringer. Må skynde meg sånn at jeg til og med må ha to ferskinger på bloggen samtidig. For et luksusproblem!

Se på disse to. De er ukes gamle babyer, men begge holdt seg våken gjennom hele fotograferingen. Det er noe som skjer med meg når jeg ser på så små barn. Man får liksom aldri nok, og kan kikke på dem i timevis. Øynene ser nesten bunnløse ut ... og når slutter vi å ha det kloke blikket som nyfødte har?

Nok snakk. Her kommer bildene av guttene. De eldste har rangen, selv om det bare er noen dager mellom disse to. Her er Filip fra Orkanger.


Og dette er Mathias fra Børsa.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark