ICA-modeller


Siden fotoatelieret mitt ligger i andre etasje i et høyt hus, har jeg ikke så veldig mange muligheter til å vise frem bildene mine til tilfeldige forbipasserende. Takk og pris for ICA. Der har jeg nemlig hatt en hel vegg til disposisjon helt siden jeg åpnet studio for de første kundene i november 2006.

På denne veggen har det vært bilder av mennesker, dyr og natur. Personene har enten vært hos meg som kunder, eller de er plukket ut for å bli fotografert nettopp for å komme på utstillingen. Disse her er håndplukket. De to barna oppdaget jeg en dag jeg var innom butikken for å handle. Og den flotte dama i daffedressen er Monica. Hun jobber på ICA, og selv om hun er blid dagen lang – måtte det mases litt før hun endelig sa ja til å bli fotografert.

Ta en tur innom ICA for å se, og ikke minst handle.





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark