Tjolahopp-familie fra Orkanger


Jeg vet ikke om det bare er hos meg at folk er så blide. Men jeg ser bare glade folk - hver eneste dag. Ungene fyres opp så de nesten er under taket, og da blir det gjerne bilder med smilende mennesker. Man skal ha det artig når man er hos fotograf. Basta!

I år har jeg hatt ekstra mange kunder fra Orkanger. Og sannelig gjelder det denne glade gjengen også. Jeg pleier å starte med den ivrigste i familien. Så denne gangen var det yngstemann som måtte posere først. Han hoppa og spratt, og var så livlig at jeg knapt klarte å følge alle bevegelsene. Så kom den yndige jenta. Hun var litt mer blyg enn lillebror, men veldig fotogen - og enkel å fotografere. Storebror har blitt ungdom, så han holdt seg litt avmålt i bakgrunnen til han ble henta frem.

Her kan du se hele buketten. Er de ikke flotte?




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi