Trofaste kunder


Da jeg startet som fotograf i bittelille Børsa, i bittelille Skaun kommune, var det mange som hevet på øyenbrynene. Hvordan skulle nå det gå? Hvis jeg var så heldig at 20 % av befolkningen benyttet meg, ville jeg ha fotografert alle på kort tid. Og deretter var det bare å legge ned.
Tullprat :-) Jeg er heldig som har kunder som kommer fra hele fylket, til og med Nord-Trøndelag og Møre.

Men jeg er ekstra heldig som får skauninger til å komme tilbake igjen og igjen.
Denne familien for eksempel. De har vært hos meg fire ganger siden september i fjor. Først da Ingvild og Ragnar giftet seg, så for å fotografere Magnhild, så for å bli fotografert med baby i magen, og nå sist med hele firkløveret. Det kaller jeg trofaste kunder. Og hvis jeg ikke hører fra dem når Tora blir et par år, blir jeg kanskje nødt til å etterlyse dem...



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi