Verden er snudd opp ned



Det meste står på hodet for tiden, men for lille Milian er det heldigvis bare på lek. Han er lykkelig uvitende om alle som løper hit og dit for å rekke alt til jul. Han trenger bare mamma og pappa, og da er verden akkurat så perfekt som den kan bli.

Jeg har det egentlig perfekt sjøl også. Er ikke av dem som styrer så veldig før jul. Det pleier å bli koselig likevel. Jeg har fri i nesten hele jula. Bare en liten fotografering på mandag, ellers skal jeg bare kose meg med familie og venner.
Gleder meg!

Men her er flere bilder av sjarmisen Milian og foreldrene hans.



Kommentarer

  1. Verdens fineste Milian :)
    Ikke så verst Berit å Thomas hell da ;)

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi