Dag 10 Møte i lesesirkelen


Elin, vår eminente biblioteksjef er vert for lesesirkelen

Da jeg var storkjefta nok til å bli med på veddemålet om å legge ut minst ett bilde pr dag i 2011, tenkte jeg ikke på at det kom rolige perioder. Tider da det ikke var særlig mange jobb-bilder å legge ut.
I dag har jeg faktisk jobbet litt, men de bildene må jo kunden få se først. Så takk og pris for at det var møte i lesesirkelen.
For noen dager siden blogget jeg om å lese en kjedelig bok. Og i dag var jeg spent på om det bare var jeg var så negativ. Det var det ikke :-) Hele gjengen var faktisk samstemt (for en gangs skyld).
Signe har ordet
Synnøve har ikke møtt Kristin før
Wenche er gruppas flinkeste til å merke seg nye ord

Kristin er engasjert, men ikke på grunn av dagens hovedbok


Kommentarer

  1. Ispirerende å studere bildene dine selv om de ikke er tatt i studio :-)

    SvarSlett
  2. Takk for det.
    Var jo litt spent på om kunder og folk flest ville synes at dette var å trekke begrepet portrettfotograf litt vel langt.

    Men det virker som at folk synes det er greit at jeg har et liv utenfor studio også :-)

    SvarSlett
  3. Artig bildeserie. Syns det kan være vel så fint/flott/morsomt/interessant/talende å se portretter av mennesker som ikke poserer men er som de vanligvis er i sine naturlige omgivelser.

    Uansett så er du flink til å fange inn personlihetene, Gøril:-)

    SvarSlett
  4. Takk, Siri.
    Er gamel pressefotograf, vet du.

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi