Dag 30: Kunstsamler


Husker du at jeg var på fotoutstilling for en måned siden? Hvis ikke, kan du lese om den her... Eller så kan jeg ta kortversjonen:
Det var ikke fotografiene som appelerte mest til meg. Iria Samuelstuen hadde vakt i galleriet den dagen. Hun hadde bilder som jeg forelsket meg i. Ett av dem var ekstra spennende, og da Marit (som du ser bilde av her) spurte hva jeg ønsket meg i bursdagsgave, svarte jeg "ett bilde av Iria".

Jeg ble kjempeglad da jeg fikk høre at jeg skulle få nettopp dette. Men jeg hadde aldri sagt noe hvis jeg hadde visst at det skulle komme ferdig innrammet... Herremin, det er jo svindyrt!

Men nå henger bildet i stua mi. Hvem vet? Kanskje Iria blir kjempeberømt en vakker dag, og da har jeg allerede ett bilde av henne i kunstsamlingen min :-)
Var ikke dette et fint bilde?


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi