Nytt fotokurs for nybegynnere starter i mars

Denne gjengen gikk på videregående kurs i høst. Her er vi i en hall for å øve på raske bevegelser i dårlig lys.
Det første fotokurset som ble lansert, ble fullt etter et døgn. Derfor blir det et til som starter 2.mars. Se hjemmesiden min for mer info. Send en mail til post@foto-gk.no eller ring/sms til 90776034.

Siden det ofte er mange jenter/damer på fotokurs, må jeg vel legge ut et bilde av to gutter. Disse to er spesielt ivrige, og etter at vi var ferdig med kurset i høst - laget de en egen gruppe med fotoentusiaster på Facebook. Den får nye kursdeltakere også tilgang til.

Siden kursene i februar og mars er nybegynnerkurs, trenger du slett ikke vite noe om fotografering på forhånd. Jeg har hatt både dem som nesten er semiproffe og dem som ikke visste hvordan man slår av og på et kamera. Så ikke vær redd for å melde deg på.

Jeg har ennå sju ledige stoler.


Og så en liten filmsnutt av Marit, en av dem som skal på kurs i februar. Her er hun hjemme hos meg for et aldri så lite lynkurs.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark