Dag 52: Stengt på grunn av oppussing

Huff, man kan bli helt smårar av å være på jakt etter nye lokaler. Jeg stortrives på Solbakken, men skulle gjerne sluppet den bratte trappa. Og siden jeg hele tiden har antenner ute etter nye lokaler, blir ingenting gjort her jeg er. Men nå er det slutt. Lokalene får komme når de kommer, og du skal se at det skjer så snart jeg har fått nytt gulv og ny fotobakgrunn på plass. For det er i selve fotodelen av studio jeg tar tak... Eller jeg tar tak... Man har da en snekkerkyndig mann.

Gi han et par dager, så kan dere komme!

Ting er så lettvint nå til dags. Bare klikke laminaten på plass - oppå gulvbelegget.

Menn er flinke til det der med å gjøre jobben enklere med godt verktøy

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark