Dag 78: Ny dings

Åh, endelig en ny dings. En med masse knapper på.
Jeg har alltid vært glad i elektriske dingster. Da jeg var lita opererte jeg alle leker som gikk på strøm eller batteri - for å se hvordan de så ut inni. Det har jeg sluttet med nå. Med det siste nye - nemlig en mobil, har jeg hatt mer enn nok med å finne ut hvordan den virker utenpå.

Skummelt med alt man ikke kan ... Men jeg fant mange artige finesser som jeg ikke hadde på den forrige mobilen. Kameraet på den nye er mye dårligere enn på den gamle, men hva gjør det når jeg aldri går noen steder uten speilrefleksen?

Og siden mobilen er så ren og uten en ripe - har jeg strikket en liten "sovepose" til den. Ble så søtt atte...

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark