Dag 107: Uærbødig fotograf

Jeg har kastet håndkleet, og lagt meg på sofaen. Kan ikke huske sist jeg var småsjuk, men nå ligger jeg her og synes synd på meg selv. Stakkars meg, vondt i hodet og halsen. Dessuten har jeg en strihåret vorsteh som prøver å presse meg ut av sofaen.
OK, da hevner jeg meg med å ta ekle bilder av han. Ett av dem er til og med tatt med det dårlige kameraet på mobilen.

Leste forresten en artikkel på TV2 om ei som betalte kr 2500,- for en hund som ikke fantes. Noen ganger er mine hunder også til salgs - veldig billig. Men det spørs om noen ville kjøpt dem etter å ha sett disse bildene...

Jeg føler meg som en skikkelig uærbødig, ekkel og veldig syk fotograf :-)

Husk at det er tilbud på dyrefotografering i april. Se http://www.foto-gk.no/.
Jeg lover å være både frisk og snill.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark