Dag 122: Antall bilder er en bløff

Jeg sier alltid at kundene mine får 24 prøvebilder. Men det er bare en bløff. På alle de årene jeg har jobbet som fotograf, tror jeg det bare har skjedd en eneste gang. Det var da jeg skulle ta bilder av en hund som skulle avlives. Den dagen var jeg så sørgmodig at det bare ble 24 bilder på cd-en.
Men rekk opp hånden de av dere kunder som ellers har fått bare 24 bilder.
De fleste får gjerne nærmere 30 stk. Noen er riktig så uheldige, og får kanskje enda flere...
Og ikke nok med at de får masse bilder å velge i. De får dem til og med bare noen timer etter at de har gått ut døra her.
Så kanskje jeg skal slutte å bløffe? Kanskje jeg skal si til kundene at de får minst 24 bilder.
Men uansett antall, du kan komme dagen etter å hente cd-en. Hvis du ikke vil at jeg skal sende bildene på mail da?
Ta kontakt på 90776034, eller post@foto-gk.no hvis du også vil ha minst 24 bilder på cd :-) I mai er det dessuten ekstra billig hvis du har konfirmant.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark