Dag 155: Merk deg navnet: Peter Opland



Peter Opland! Merk deg det navnet. Om noen år kommer jeg til å si:
- Peter ja (for liksom å vise at vi er på fornavn). Han kjenner jeg godt. Han fotograferte jeg både som liten gutt og som konfirmant.

Hvis du ikke allerede har kjøpt et bilde som han har malt, bør du gjøre det før han blir veldig kjent. For det er jeg overbevisst om at han kommer til å bli. Synd at jeg ikke har noen malerier å vise frem. Peter har nemlig et kjempetalent. Jeg trenger vel ikke si hva som er hans store hobby :-)

Så snart jeg får større plass, et eget kontor eller lignende, er Peters bilder de første som kommer på veggen. Det var han heldigvis interessert i sjøl også.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark