Dag 168: Seks dager gamle Iselia


Tenk at jeg er så heldig som har så varierte oppgaver. På en uke hadde jeg fem konfirmanter, en familie, et brudepar og bittelille Iselia. Jeg skal ikke skryte på meg at foreldrene kom rett fra føden til fotografen. Men det var ikke så langt unna. Denne vakre blomsten er bare seks dager gammel.

Foreldrene hadde sterke ønsker om at Iselia skulle være våken, i alle fall på noen bilder. Og veloppdragen som hun er, lå hun og kikket på oss under nesten hele fotoseansen. Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Her i gården kan de små gjøre akkurat det de vil. Og sannelig fikk vi bilder både av en sovende baby og en lysvåken baby :-)

Har du lyst på babybilder, barnebilder, konfirmasjonsbilder, familiebilder osv, send en mail eller ring 90776034. Og du, bli gjerne tilhenger på www.facebook.com/FotoGK. Der hender det at det er spesialtilbud bare for tilhengerne :-)




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi