Dag 169: Øystein har lagt opp



For noen år siden kunne jeg ha veddet på at Øysten Eldegard kom til å bli skuespiller når han blir stor. Det var bra jeg ikke gjorde det, for nå har han lagt opp...

Jeg har sett Øystein i utallige skuespill på skolen. Vi som hadde sett han i aksjon, satt bare og ventet på at han skulle slippe spilloppmakeren løs. Han hadde virkelig talent!

Men så plutselig var det slutt. Øystein ville ikke være skuespiller lenger.
Det er ikke dermed sagt at han ikke vil være på en scene. Denne karen har flere strenger å spille på. Gitar for eksempel. Og hvem vet, kanskje vil han få lyst til å ha hovedrollen igjen en vakker dag.

Øystein var konfirmant i vår. Han ble selvsagt også fotografert i dress, men på bloggen ville jeg ha han sånn som jeg kjenner han best.


Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi