Dag 170: Espen H (for Handberg)


Som regel løper vi ut og inn mellom regnbygene når konfirmanter skal fotograferes. Men den dagen Espen skulle foreviges, hadde mammaen bestilt finvær... Riktignok altfor fint finvær. Sterk sollys er som kjent ikke akkurat noe vi fotografer liker aller best. Men det finnes skygger, blits og reflektorer, så her har dere Espen. De som er lokalkjent i Skaun kjenner kanskje igjen området rundt museet. Her ble alle bildene av Espen tatt.


Noen ganger går det altfor fort i svingene. Da jeg skulle finne frem bildene av Espen til bloggen, søkte jeg som vanlig på etternavn. "Documents not found" fikk jeg til svar. Jeg ble varm og kald om hverandre. Søkte på eksterne harddisker også, men fikk samme svar.
Jeg ble redd jeg hadde slettet mappen med bildene.
Men så søkte jeg på fornavnet, og fikk napp.
Jeg hadde rett og slett skrevet Sandberg istedenfor Handberg...


Pju...  Her er han:



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark