Dag 278: Iria stiller ut malerier

På lørdag braker det løs i mitt lille galleri. Den første som får stille ut bildene sine er 24 år gamle Iria Samuelstuen fra Trondheim. Iria maler både figurativt og nonfigurativt, men ennå vet jeg ikke hvilke bilder hun kommer med.
Monteringa skjer så sent som på fredag. Men kom til mine lokaler i Meieriskogen 2, Børsa på lørdag kl 15, så får du se en ung og spennende kunstners arbeid.
Iria vil være til stede!


Lørdag er det åpent fra kl. 15.00 - 17.00
Senere har du muligheten igjen søndager fra 14.00 - 16.00, og torsdager fra 18.00 - 20.00. Ellers er det selvsagt også muligheter for å ta en titt mens jeg står i andre etasje og fotograferer. 
Men vær obs på at bildene bare henger en liten måned.

Og du, hvis du lurer på om jeg har lagt fotoapparatet på hylla og blitt gallerist... Så tar du altså feil. Still going strong som fotograf, men har et rom som kan brukes til flere ting. Og der kan jeg jo like godt slippe til andres bilder.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi