Dag 287: Endelig på Våttan



Det er nesten ikke til å tro? Jeg har bodd i Skaun kommune i 20 år, har vært i marka omtrent hver dag, men jeg har aldri vært på Våttan før nå...Nesten så jeg ikke tør si det :-/ 
Våttan er liksom høyfjellet i kommunen, ca 465 moh. Og de fleste legger gjerne søndagsturen oppover. Men jeg har altså aldri funnet veien dit.


For en utrolig utsikt! Fra toppen kunne man jo se hele verden. I alle fall min verden. Men jeg må innrømme at det var litt småekkelt å stå så høyt oppe. Det var litt bratt rett ved radiomasten... 


Nå vet jeg hvordan jeg kommer meg opp dit - uten å gå meg vill, så jeg skal snart tilbake. Blir du med?


Litt krinkel og krok hvis du kommer sjøveien til Børsa

Kanskje denne har tatt feil av årstiden?

En som alltid vil være med på tur

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark