Dag 288: Adrian i høstfarger


Åh, jeg er så glad i høsten. De fargene vi har nå er så fantastiske.Tenk bare hvor godt det er å løpe i hauger med løv... Eller se vinden ta med seg en hel munnfull som blåses ut over jordene. 
Det siste er skrevet med lyve kors. Jeg synes bladene skulle hengt på trærne til jul - minst. Denne tiden varer så altfor kort tid før alle fargene har blitt borte, og alt bare er grått. Da gjelder det å fotografere før det er for sent.


Jeg har hatt en flott type her. Adrian. Førsteklassing med nye fortenner, bling-bling i øret og capsen på snei. Hoppet og spratt så bladene klamret seg fast i greinene. Kastet ballen i lufta så til og med værgudene holdt pusten i noen sekunder.
Og jeg knipset som en gal på sidelinjen :-)


Da vi var ferdige så jeg plutselig øynene på mamma, Unni. Så ordentlig på dem altså. Og jeg har aldri i mitt liv sett noen med så blå øyne. Derfor måtte hun også posere litt for meg. Bildet av henne ser du nederst, men først noen flere av tøffe Adrian!

Men du, husk at det er tilbud på barnefotografering. Før kr 1300,- Nå kun kr 750,-








Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark