Dag 309: Ny utstiller

Rachel  skriver opp titler og pris

I morgen åpner jeg igjen dørene i mitt lille galleri. Denne gangen er det Rachel Vorrens bilder som skal vises.
10 bilder er montert på veggene, og her bør det være noe for en hver smak og lommebok. Du kan faktisk få maleriene fra kr 400,- og oppover. Det største på 80x100 cm koster forresten ikke mer enn kr 1900,-
Det heter forresten "Raud". Tøft navn - og råstilig bilde.
Gleder meg veldig til å vise dette og alle de andre maleriene. Får du ikke til å komme hit for å se, så kommer bildene på hjemmesiden min etterhvert.


Rachel har dessverre ikke muligheten til å være til stede i morgen, men du er hjertelig velkommen søndager kl 1400 - 1600, og torsdager 1800 - 2000.


Steinar har vært kollega av meg, nå var han hyret inn som sjåfør. Trivelig å treffe han igjen.
Raud





Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark