Dag 312: La meg få presentere Tingen!


I sommer satt Una og kikket på bloggen min. Hun likte spesielt godt bildene av de små babyene. Den gangen visste hun ikke at hun var gravid. Før helga var hun og pappa Roger her med Tingen :-)

Kan du forstå at det går an å gå gravid i nesten sju måneder uten å vite det? Overraskelsen kom til verden den 26.oktober, og foreløpig heter han bare Tingen. Men for en flott liten ting, og for en fornøyelig modell. Og sannelig kan han ennå overraske. Jeg har aldri i mitt liv opplevd at en knapt ukesgammel baby faktisk klarer å rulle seg rundt fra mage til rygg... Sannelig godt vi sto ringside både foreldre og fotograf.

Både Una og Roger ble også med på noen bilder, og se den flotte meldingen jeg fikk fra dem noen timer etter fotograferingen:

Heisann!
Vi var i grunnen skjønt enige da vi dro fra deg at det der var noe av det artigste vi har gjort, og vel verd turen! :) Gleder oss enormt til å se bildene!
Ha ei flott helg,

Una og Roger og Tingen.


Her har du Tingen :-)







Kommentarer

  1. Etter hardt press fra venner og besteforeldre, fikk Tingen navn på onsdag denne uka. Han heter Håvard!
    Tusen takk for supre bilder, i denne førjulstid er bruksmulighetene mange! :)

    Una.

    SvarSlett
  2. Gratulerer Tingen med skikkelig navn! Håvard var fint!
    Så artig å oppdage at det er du som er tullipanen :-) Synes du skriver så godt!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi