Dag 317: Farsdag



Så var den her igjen den dagen som jeg ikke er såååå interessert i til vanlig. Det er farsdag, og hvert år blir jeg like stressa fordi jeg verken har kake eller gave. Jeg skrev om morsdagen i februar, da fikk jeg skreket meg til både gave og kake.
I går kveld kom gemalen hjem med en lukket valnøtt. Jeg ble litt brydd, men trøstet meg med at jeg hadde jobbet hele lørdag, og derfor ikke hatt tid til å bake.

Og så hjalp det å høre at han hadde vunnet kaka :-) Vi smakte på en i går, og skal ta litt mer i dag - hvis det er noe igjen.



Gave? Klart det! Sokker har de heldigvis på ICA.


Jeg må forresten huske på å ringe til min egen far også for å gratulere. Bildene i dag er fra tidligere i uka da vi var på hurtigruta for å treffe foreldrene mine. De var nemlig på tur fra Bergen og nordover.


Gratulerer med dagen - alle fedre!


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi