Dag 320: Ett bilde - mange muligheter


De av dere som har vært innom bloggen - har nok sett dette bildet av Rikke. Poenget mitt er ikke å stadig legge ut de samme bildene om og om igjen. Neida, bare se nedover her.
I disse digitale tidene kan man gjøre så mye med bildene. Og stadig flere av mine kunder ønsker en spesiell utføring. Det startet med takkekort, men i det siste har jeg blitt utfordret på å lage små kunstverk av mange bilder.


Det øverste bildet er originalen. På det neste er bakgrunnen endret både med farge og mønster. Og på det nederste har jeg svingt penslene.


Bare en liten ting før du også bestiller et bilde som det er gjort mye ekstra med: Vipper vi over i desember, kan jeg med 99 % sikkerhet si at det ikke blir tid. Men det er heldigvis noen dager igjen av november.


Like mange dager er det forresten igjen før tilbudet på barnefotografering går ut. Så ring, du også, hvis du vil ha spesielle julegaver.




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark