Dag 323: På kafé


Siden det snart er jul, og dermed færre portretter å vise frem på bloggen, er det greit å ha venner som stiller opp. Og siden jeg nå ganske snart har nådd målet med å ha minst ett bilde på nett hver dag i 2011, så kan jeg ikke gi meg nå. 
Så denne gangen får Karin være dagens bloggfigur.


Vi bor ikke så langt unna hverandre, Karin og jeg. Men travle hverdager gjør at vi ikke treffes daglig. Da er det trivelig å slite seg løs fra alle må-ene og dra på kafé. I disse førjulstider er det alltid noen ærender som må tas i Trondheim, og da er det greit å slå flere fluer i en smekk.


Det er fortsatt tilbud på barnefotografering, det gjelder hele november. Men plutselig er det fullt :-( så bestill time nå for å være sikker.
Jeg spør alltid om å få legge ut bilder på nettet, og på denne årstiden er det mange som ber meg vente til etter jul.
Ikkeno' problem! 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi