Dag 327: Noen ganger er det helt allright


Noen ganger savner jeg kontorjobb. Kanskje spesielt når det er på sitt mest hektiske som nå, men også når det er rolige tider. Da tenker jeg at det hadde vært deilig å bare sitte der på rumpa hver dag, og bare gjøre det jeg må...
Men når jeg tar med meg hunden og går en liten tur om morgenen, kanskje før tåka har letta, og frosten ennå ligger som en tynn hinne på bakken. Da! Da misunner jeg ingen i hele verden. 
Da kikker jeg opp på kontorene og tenker: stakkars folk...


Kanskje gjør de det samme når de ser at det både blinker, eller i alle fall er lyst i studio til langt på kveldene?
Og så føler vi oss heldige alle sammen!


Dette bildet dukket opp på turen i går morges. Og sannelig dukket det opp flere hundre bilder til i løpet av dagen. Da kjenner jeg at jeg er kjempeprivilegert som har den jobben jeg har! 

Kommentarer

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi