Min tilkommende svigerdatter ;-)



Dere som har fulgt bloggen, har sett bilder av Maria mange ganger. Hun er vel det man kaller stamkunde, og er dessuten ei jente jeg har tinget på som min fremtidige svigerdatter. 
Nå sier du vel at unge jenter kan velge selv hvem de skal gifte seg med.
Ja, jeg er ikke urimelig, slett ikke. Jeg har nemlig to sønner, så da får hun jo velge selv :-)

Fra spøk til alvor. Maria er virkelig en nydelig jente både utenpå og inni, og hun er en av de ungdommene jeg har kjent siden hun gikk i barnehagen. Hun ble konfirmert i fjor vår, så det var godt vi fikk fotografert henne nå før rushet av årets konfirmanter kommer strømmende.


Siden vårværet lar vente på seg, måtte vi ta bildene i studio. Men denne jenta hadde blitt fin uansett hvor hun hadde blitt fotografert.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark