Litt lat i en times tid



Det ble ikke sånt latmannsliv i april som jeg hadde trodd. Akkurat nå er pågår årets andre fotokurs. Vanligvis holder det lenge med ett rundt påske, men denne gangen var det så mange interesserte at det ble to. Nye bilder skal opp på ICA. Og mai er allerede nesten full av konfirmanter, brudepar og et par barnefotografering. I neste uke blir det bl.a en konfirmantfotografering, juryering til en fotokonkurranse, og så håper jeg at lesesirkelen kan komme i uka etter...


Vi har ikke akkurat vært bortskjemt med finvær i Trøndelag. Men i dag var det sannelig sol. Jeg satte meg litt ute før jeg skulle på kurs, og hadde kamera tilgjengelig i tilfelle det skulle dukke opp et interessant motiv. Det var bare hunden som passerte synsfeltet, så jeg knipset et par late bilder av han.
Man skal jo ikke slite seg helt ut heller der man sitter med kaffekopp, bok, pledd og kamera.


I morgen skal kursfolkene ut for å øve på fotografering i praksis. Jeg har med kamera, selvsagt. De bildene kommer om et par dager - hvis jeg ikke synker for langt ned i godstolen.


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Dag 347: Åpning av 5 x Utsi