Magnus den Gode


Magnus er en av de guttene i Børsa som har gått inn og ut dørene hjemme hos meg i mange år. Han er kompis med min yngstemann, og burde kjenne meg veldig godt. Likevel var han overraskende anspent da han kom i studio. Litt preget av stundens alvor, og kanskje også litt spent ... enda han alltid har svart ja når jeg har trengt en modell, og husets egne ungdom har skygget banen.


Det tok heldigvis ikke mange minuttene før han var den gode, gamle Magnus igjen. Og da kunne jeg bare fyre løs. Siden han bor like i nærheten av studio, kunne mammaen stikke hjem for å hente flere antrekk - og familiens hunder. Når man først er i studio, kan man like godt ta i bruk hele spekteret av muligheter.
Så her er han, både i dress og fritidsklær.
Gratulerer med vel overstått, Magnus. Og du må nok regne med at jeg ber om din assistanse i fremtiden også.









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Selveste Orkdalsdrakten

Stine fra Haltdalen

Ville, vakre Finnmark